lördag 21 maj 2011

idag '' lång text''

bästa dagen idag !
va med yasse , farah , samar , sahar :)
skit kul fan !
imorgon ska vi rida alla tjejer !

det ska bli super kul .


hur vi firade 21 maj :o

haha ! 

först vare bara jag och samar , jag ficksade hennes hår ( olika frisyrer)
efter ett tag så gick  jag hem och samar gick hem.

sen kom yasse , samar , sahar och farah ! 

vi cyklade till bmx banan .
jag kunnde ha gått för bmx banan är bakom mig ungefär , ! :D
men vi cyklade ditt och sahar KAN INTE CYKLA.
HAHHAHAHA

sahar sjuksade farah .
först var dom super nära att korka med en soptunna sen efter ett tag så åkte sahar in i bräneslor 


när vi kom fram så
så cyklade samar i bmx banan 
hon försökte leka !
det funkade inte .
hon ramlade skit många gånger ,
hennes skrik dödar ! 


yasse orkade inte vara där så vi skjutsade hem henne .
klockan var 17.59
farah och jag började skrika 
nu ska vi dö ! 
alla kollade på oss som vi var HAHHAHA

fett komplicerad dag fan ! 


saknade farah träffade jag ! :D
super kul ! 



heeeejddddå ! 

puss puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar